De laatste vakantie loodjes

3 december 2015 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Dinsdag 1-12:
Vandaag wat meer actie, we hebben een Segway tour gedaan, na ons ochtend ritueel, ontbijten, koffie, relaxen en zwemmen in en om het zwembad  zijn we op weg gegaan.
Tinus en Christina hebben al eerder op een Segway gestaan maar voor Tanja is het allemaal nieuw, spannend dus. Maar we kregen van te voren duidelijk instructies hoe je met de Segway moet omgaan. Na een paar proefrondjes zijn we op weg gegaan. Nou we kunnen jullie vertellen dat het geweldig leuk om te doen is, maar ik heb nooit geweten dat als je voeten stilstaan ze enorm verzuren, pfffffff weer wat geleerd.Na gedane arbeid hebben we heerlijk een terrasje gepakt om ons avontuur even door te spreken.
Woensdag 2-12:
De laatste officiele dag alweer want morgen moeten we om 10 uur uit onze villa zijn  en gaan we richting Tampa voor de terug lucht naar huis. Maar we hebben nog de hele dag tegaan. Vandaag zijn we naar het plaatsje Mount Dora gereden om ons bootjes avontuur te ondernemen, de bootjes heten officieel Craigcat boten, het is een soort surfplanken met een 25 PK buitenboordmotor erachter, kijk maar de foto's. We gingen eerst in volle vaart over het meer, om daarna wat rustig door kanalen te varen. Ook dit was een zeer geslaagde ervaring.
Daarna weer terug gereden naar onze villa om de koffers vast te pakken want vanavond willen we nog voor de laatste keer uitgebreid gaan eten. Dat uitgebreid eten zat er dus niet echt in, als je vakantie hebt lijkt het ook wel of je steeds minder trek in eten hebt........ , maar we hebben wel lekker gegeten..
Donderdag 3-12:
De vakantie is nu zo goed als voorbij, vanavond vliegen we via Londen terug naar Amsterdam. Vanochtend waren we keurig op tijd uit onze villa, en onderweg naar Tampa hebben we een uitgebreid amerkaans ontbijt bij Ihop gegeten. In de villa hebben we steeds zelf voor ontbijt gezorgt. Daarna hebben we nog heerlijk over het strand gelopen in Clearwater Beach vlakbij Tampa. Zojuist hebben we op het vliegveld onze mooie Jeep Cherokee weer ingeleverd, was echt een top auto.
Het was weer een geweldige vakantie, zoals we de laatste jaren steeds doen is de eerste helft aktief en de 2e helft gelaxed. Bedankt weer Tinus en Christina dat jullie het weer met mij uitgehouden hebben , bedankt ook Tanja voor je gezelligheid......... Bedankt allemaal voor het lezen van onze blog, tot de volgende keer.......

1. Daphne:
    Goede terugreis!
  2. M korver:
    4 december 2015
    Jammer, al weer voorbij. Goede reis!
  3. Anoek:
    Hele goede reis!
  4. Kiara:
    Yeah eindelijk weer thuis ❤
  5. Atie Kamer:
    Goede reis
  6. P Hoek:
    4 december 2015
    Goede reis naar huis en nog bedankt voor het mooie reisverslag.
  7. Claudia, Ramon & kids:
    5 december 2015
    Lees het wat laat.
    Klinkt allemaal fantastisch, goede reis terug.