De laatste plezierige loodjes.......

26 november 2014 - Phuket International Airport, Thailand

We hebben deze dagen niet veel uitgevoerd, uitslapen ging helaas niet want naast onze bungalow op Baan Habeebee wordt een nieuwe grotere bungalow gebouwd....... dat betekend dat om 8 uur het getimmer al begint..... Maar we klagen niet want het is in de ochtend zo wie zo heerlijk zonnig. In de middag gaan we dan richting de strandboulevard, heerlijk rustig slenteren, ergens wat drinken, weer lekker slenteren en ergens wat eten enz enz, maar dan wel tussen de buien door want elke keer rond 3 uur begint het te plensen. We hebben ook nog heerlijk in de zee gezwommen, en aan het strand gezeten, ja ja ook tussen de buien door..... Ook hebben we ons nog een keer heerlijk late masseren..... Wel de massage met olie, want als je voor de Thaise massage kiest wordt je min of meer verbouwd.
Dinsdagavond hebben we een boy girl show bezocht.... Èèn van de meisjes Jame Jame die bij Baan Habeebee werkt  is ook een boy girl... We hebben haar en een moslim meisje Asma meegenomen naar de show, ze hebben ontzettend genoten en bleven ons maar bedanken...... Voor ons was de show ook wel grappig, vooral Tinus heeft er goede herinneringen aan. Op dit moment terwijl ik schrijf is het woensdagavond en zitten we in ons laatste hotel vlak bij het vliegveld van Phuket, we hebben zojuist onze laatste Thaise maaltijd verorberd, en zitten nu heerlijk na te mijmeren over de afgelopen 3 weken hier in Thailand, het was weer een heerlijke reis, veel gezien, meegemaakt en gelachen, een super vakantie...... Tot de volgende keer XXX

1. Kiara:
    26 november 2014
    Nou luitjes...dan zit het er weer op :-( hele goede terugreis en tot in hollanda xxx
  2. Astrid:
    Goede reis terug!
    Houd een jas bij de hand: we hebben hier de eerste nachtvorst gehad!
  3. Anoek:
    26 november 2014
    Leuk alles zo te lezen! Fijn dat jullie weer een mooie reis hebben gemaakt! Alvast een goede terugreis! X
  4. Frans:
    Goede reis terug
  5. M korver:
    27 november 2014
    Weer heel wat mooie belevenissen rijker. Geniet nog even na en goede reis naar huis.